Till Julia Graff.

Besök hennes blogg HÄR.

Ja jag tänkte berätta lite om Julia.

Hon är en go och gla tjej, hon bor ute i skogen med sina vänner.
Hennes vänner är djur, hon kan prata med dom.
Jag är också hennes vän, hennes ända vän med två ben.
Men jag gillar inte hennes vänner i skogen kvitter kvitt bää bää lixom, så jobbigt.
Men när hon är i storstaden då hänger jag med henne.
Julia är även singel.
Perfekt för dig!
Killen där ute som gillar djur och skogen passa på.
Maila [email protected].
Hon är redo fö dig.

Puss och hej Julia älskar mej.


Kommentarer
Postat av: Joly

Just nu har jag frågestund i min alldeles nya blogg! Skulle vara awesome om du ville vara med. Puss! :)

2010-03-28 @ 01:03:22
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0