Lite tid över.

Hallå!
Har nu lita paus med pluggandet ( eller jag är klar )
Har pluggat med matte 3 timmar och tyska 1, herregud;o!
Ja men det är bra kämpat av mig det där.
Hmm ja vad ska man säga?
Kan berätta om skoldagen.
Började med bild, jag Nathalie, Sofia och Emma skulle spela in film!
HAHA solarietorskar!
Vi sprang typ om med boddy och tights och är väldigt sminkade( eller ah finns folk som är mer sminkade på skolan nästan ;O) man kände sig inte riktigt snygg, men vi filmade ett tag iaf sen dör kamera h******t så vi ska göra om nästa vecka.
Sen hade vi teknik och eftersom våran skola är så dålig och inte fixar lärare jobbade jag med matte.
Sedan var det lunch, åt ej.
efter det var det musik, lyssnade på klassiskt och checkade you tube.(y)
Sen SO där vi bara tjötade lite hit och dit om dittan och dattan osv.
Sedan engelska, tjöt tjöt tjöt, så är det typ. men satt iaf med Nattis Sofia och Emma i lilla rummet och jobbade riktigt hurtigt!
Ja nu vet ni in princip hur hela min dag såg ut, visst var det interessant?
Kan även säga att jag känner mig väldigt töntig när jag skriver så här noggrant men men nu när jag inte bloggar så mkt är det ju bra med lite längre inlägg?
Ska även avsluta detta inlägget med XOXO i know you love me! lixom dah!
( jag känner mig riktigt seriös i dag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0