Jobbig dag.

Hej,
I dag har varit en jobbig dag med bara tråkigt lektioner ( förutom musik och gympa,)
Okej SO:N är med ganska kul... men det har varit många lektioner i alla fall!
Provet i morse kändes bra, men fick hjärnsläpp ett par gånger.
I dag ska jag försöka hitta någon artist att skriva om i musiken, någon som har ide på vem jag kan skriva om?
Jag ska även hitta lite fakta om Haiti och Tyskland, mycket nu det sista käner jag.
Men det ska nog gå bra.
Sen så har även min mentor slutat jobba....
ARG blir jag.
Har haft 5 mentorer sen 7:an och man ska egentligen ha samma hela tiden.
Också  har dom inte fixat någon vikarie heller, bra känner jag, sveriges bästa skola here we come lixom, om det nu händer är det la typ år 3010 eller så och då har jorden säker gått under redan.
Nu ska jag plugga och inte tråka ut er. hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0