Filmlipare. yes i a'm

Sitter fortfarande med min HKK inlämning, det är inte kul att hålla på med sådant på lördagar!
Men jag överlever.
I kväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, antingen vara hemma eller något annat, det återstår helt enkelt att se.
Sen vill jag ha tips på bölarfilmer! Jag är en riktig filmlipare, gråter till vad som helst inte bara några tårar utan floder!
Haha, ja lite pinsamt när man är många som ser en sorglig film, men jag visar ju känslor iaf(a)
Dom bästa bölar filmer jag vet är:
The notebook ( dagboken )
Walk this way. (Som jag såg i går)
Titanic ( klassiker)
The girl next door ( hemsk)
My sister keeper. ( omg )
Det är dom jag lipar mest till, men kan även gråta till komedier, kyssar, dom dör, dom blir kära, ah vad som helst ;o
nu ska jag gå och göra något annat.
Adios

Kommentarer
Postat av: matilda

Ja, eller hur ;D

2010-03-06 @ 15:49:51
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0