New moon

Hej
Kom hem för ngra timmar sedan, har tittat på gårdagens robinson med mamma.
I går var det bra, det började med shopping hittade ett par jeans på cubus som jag kan visa sen. Sen åt vi.
Bion var lite si så där vi såg ju New moon, slutet var toppen, men resten var lite segt, men den var relativt bra iaf!
Sen handlade vi med oss lite gott hem, sen så kom josses kompis och vi såg på paranormal activity Josse var ju rädd hela tiden men eftersom jag hade sätt slutet var det inte lika läskigt och pelle hade rean sett den en gång så josse satt själv och var livrädd:p
Sen gick vi och la oss vid kanske 3 ngt.
Toppen bra dag blev det i alla fall.
I morgon börjar skolan igen, vilket jag verkligen inte känner för!
Men jaja om några månder är grundskolan över och så börjar en ny del av livet! toppen.
Nu ska jag gå och äta tacos!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0