Happy brthday!

Jag vet att bloggen inte  är så toppen nu men jag fixar headern i morgn.
Ah gårdagen då jag och Nathalie skulle åka pulka bakom häst vilket inte gick så bra, men kul var det!
Hahah man bara flög och släpades i marken, kan ju säga att jag har gött med tränngsvärk i dag!
Sen skulle vi rida också jag börjar och så går den bara runt runt, då är Nathalie på med.
Sen rider jag själv, tillochmed Travar! så duktigt.
Sen rider Nattis själv, och senare hoppar jag med på, vad tror ni inte händer?
Jo vi ramlar av!
Hahah när vi travaxd
Jag ramla med huvudet före och nathalie slog i ryggen så lite smärta har man haft i dag.
Men men (y)

I dag fyller Nathalie 16 år! grattis!
Så har firat henne både i skolan och hemma hos henne med tobias och hennes familj!
Vi åt god mat och sedan tårta!
Och hade massa mysigt, så återigen grattis!
Nu ska jag gå och sova!
Har som tur är en välbehövligt sovmorgon i morgon!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: I S S A

Fin blogg :)

2010-01-26 @ 21:26:05
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0