Detta är väldigt interesant fakta, viktigar än livet

Halli Hallå!♥
Är hemma från träningen som förövrigt var riktigt tuff, men skön!
Nu ska jag börja träna mer ska jag verkligen, påminn mej!
Sitter just nu och chattar med Hannah som vanligt;)  pluggar lite oxå.
I dag hade jag då prov i skolan som jag faktiskt tror gick väldigt bra!
Sen höll mitt hjärta på att hoppa ut för jag blev så rädd herrrgud vad jag är lättskrämd;o
Sen så pratade jag väldigt mkt med Nathalie idag med om lite allt möjligt ♥;)
Och sen tjocka jag mig på sibylla med mina tre kära vänninor;)♥
Men saken är ju den att jag har inte så mkt mer att säga faktiskt för om jag fortsätter blir det bara en hel smörja som det redan har blivit, menmen ni får vänja er;)
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0