Blogg.se var fel

Har inte kunnat blogga för jag har inte kommit in.
Någon mer som hade problem med det?
Jaja i går skulle jag ju tävla men mådde inte så bra och orkade inte vara där så var med i 1 gren bara.
Sen åkte mamsen och jag till trollhättan, i mjukiskläder kände mig riktigt snygg!
Hittade ett par billiga jeans jag bytte om till :D

Detta här köpte jag då:   ( dåliga bilder )
Tröjor från gina.
Jeans tight och dom mörka jeansen från gina, dom ljusa från JC
Skit kassa bild, men ring från ur och penn.

.
Så lite blev det shoppat, allt var super billigt med, hoho (Y)
I dag mår jag verkligen kasst. hela halsen är uppsvullen och jag kan knappt prata.
Just sen den 17:e har vi studie dag men såklart är det då jag ska till läkaren klockan halv 9-.-
Nu har jag ingenting mer att skriva!
Adios

Kommentarer
Postat av: oliver

Heej ;D Fin blogg! Hur mår du? :)

Vet du någon bra film? :D

2010-01-31 @ 10:40:56
URL: http://oolivers.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Å så mycket tjusigt! :) ♥

2010-01-31 @ 17:42:47
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0