65 år sen ! Hannah and me like nötter!

Sitter just nu med min kära vän Hannah.
Vi äter solrosfrön som två nötter.
Ah sen kan jag påpeka att jag hatar detta äckliga vädret!
Hatar inte ni också det?
Jag vill bara ha sommar nu, ååh tänk och bada i havet!

I dag i skolan så såg vi en film från andra världskriget eftersom det är 65 år sen röda armen hjälpte dom på konsntrations lägrerna.
Vi såg det på musiken med klassisk musik och han hade varnat oss för äckliga bilder.
Men ah vi tittade på och ingenting typ hände.
Men sen när det börjar hända något fy tusan vad tårarna rann!
Man såg människor som var smalare än jag vet inte vad om jag ska vara seriös tänkte jag på skålar när jag såg dom.
Och sen så blev dom tvingna att gå naken. Och man såg när dom var döda och blev släpade i marken, FY FAN!
Jag mådde så illa och grät så himla mycket! Vet inte varför men det är nog för att man bara tänker sig till den tiden lixom tänk att vara med usch... Får vara himla glad att jag lever på denna tid eller vad man kan säga.
Men så jag vill hedra alla som dog nu då! Så får tända lite ljus sen eller npgot.

Sen vill jag även säga att jag och mina vänner blev upprörda över hak-kors i skolan så vi tog bort nästan varenda ett av dom! då blev alla mycket glada på oss!.
Sen på tyskan såg vi en toppen film som blen en sorgsen film en till där bara massa hemska filmer i dag! Får se en komdei senare. Och jag och hannah såg andra avenyn nyss, och som alla vet blev ju liv våldtagen förra gången så det var ju också lite känslosamt.
Nu blev det ett VÄÄÄÄLDIGT långt inlägg här men det är väll bra ?
Nu ska jag vara social med mn vän!
Adios

Kommentarer
Postat av: alexadnra

sv; härligt:) inte mycket;)

2010-01-27 @ 18:31:00
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: ElinArmour

Hej.

Är du sugen på en ny design?

Jag gör en design till dig för 50:-

Kolla in! http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign

2010-01-27 @ 21:37:18
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0