snökrig!

Hallå där!
Dagen har varit otroligt kall, ta mej till värmen!
I alla fall så fyllde ju Hannah år idag, grattis till dig!
Sen så hade vi instäld matte och fick sluta 2 tim tidager, men så klart bor man på landet och det går inga bussar så fick umgåd med lite folk då.

Sen gick vi till bussen! haha.
Först blev Sofia ner puttade i snön, hon blev väldigt arg.
Så hon och jag puttade ner Lisa ;) hon blev väldigt snöig.
Haha sen blev det Beckas tur, men jag ramlade tyvärr också.
Sen haha puttar dom ner Sofia i gen och då hoppar vi på Becka och jag ramlar så klart i gen.
Sen var det Hannahs tur! haha ja det var faktiskt ganska kul om man säger så.

Nästa vecka har jag mitt första nationella prov i svenska! Undrar hur detta kommer att gå.

Sen kan jag även säga att jag har ont i mitt ögonlock och det är helt rött!

Adios

Jag lägger in en bitch bild med(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0