ja vad ska man skriva här?

Nu ska  jag äta och sen städa!
Det är ett måste!
I alla fall gårdagen var jätte kul och mycket skratt om man säger så! Haha chipspojken snyggingen och linus ;) haha
Haha satt tillsammans med alexandra tobbe och becca och såklart många fler men det var dom jag umgick med(:
Hade rätt ont i halsen efter haha:P




I dag har det också varit bra.
Fick en ny kille till klassen med, trevligt!
Ah sen hade vi musik så jag har ännu mer i halsen efter det med.
Ja och i dag ska jag äntligen få sova i min säng med!
Just det missade finalen av PH i går ;o säg inte vem som vann!
Så det ska jag titta på lite senare också.
Nu ska jag äta-
adios

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack :)

hur är det med dig då?

2010-02-03 @ 16:05:15
URL: http://emmiiii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0