Gotentag

Hej,
Vill ni veta något jag aldrig brukar säga? jo jag sitter och pluggar, ovanligt va?
I dag är det Tyska som ska pluggas har kommit en bra bit på vägen men det ska bli bättre!
Matteprovet i dag kändes bättre än väntat, får hoppas resultatet var bra med.
Skippar träningen i dag med för känner att jag inte hinner/orkar.
I dag har jag även haft jätte ont i mina öron!;o
Varit känslig för höga ljud och sådant...
Gud vad interessant att veta.
Sen vill jag även säga att jag och Emma'p var riktigt duktiga på badminton turneringen, woho!
Riktigt snyggt spelat av oss, alla andra var också duktiga så klart.
Känner att nu är det mycket tjöt men inget som blir gjort.
Så ska stänga ner här och återgå till mina bästa vänner,,  böckerna.
tchüss-

Kommentarer
Postat av: FOTORUM

hejhej, kikar in och önskar dej en trevlig dag!



KRAM

2010-03-11 @ 12:25:39
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0