I adore you.

Nu är jag hemma!
Har precis ätit, mumsigt har vart hungrig nästan hela dagen i dag.
Och jag har väldigt ont i min mage också och jag vill ha choklad!
I dag ska jag i alla fall försöka skriva klart min uppsatts om "Anne Frank" dom flesta har väll hört tag om henne va?
Min mamma har även ringt och bokat tid till en undersökning av min knän, ÄNTLIGEN!
Ska bli skönt och veta problemet!
Puhh, jag är verkligen hur trött som helst!
Och jag har ingenting interessant att skriva!
Så jag slutar här.
Jag är också cool och redigerar min bilder som alla coola bloggare.
Adios

Kommentarer
Postat av: evabergsten

fin blogg ;d

2010-01-26 @ 16:20:34
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0