skakigt värre.

Hej.
Är nu äntligen hemma från skolan, och det är helg!
Ingen aning vad jag ska göra men något hittar jag nog på. På söndag ska jag med Lisa i alla fall!
Skolan i dag hr varit okej.
Började med svenska där vi såg film, sorgligt!
Sen kemi, där vi pratade och höll på i labrtoriet vilket jag hatar, är så rädd!
Och sen svenska i gen då vi också såg filmen.
Sen lunch med god mat!
Och fter engelska där vi såg film och jobbade lite...
Efter det hade vi HKK. vi lagade hälsobullar, men dem blev inte så bra.

Dom håller även på att bygga om i våran skola och nu hamrar dom ner tora pålar i marken! Så det skakar i hela huset.
Efter skolan ringde Sofia och hon var i skolan, då hon hörde hur saker ramlade i klassrum och sådant;o
Haha.

Ja det var allt jag hade att säga för stunden.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0