Myskväll med Nathalie.

Tjenare!
Kom precis hem från Nathalie.
Sov hos henne i natt.
I går kväll gick vi ju först ut på en skön promenad, hade lite obekväma halk skor bara, så det första jag gör är att halka och slå i handleden.
Sen när vi var på väg hem slängde vi oss i diket för vi var trötta.
Sen skulle vi göra varsin bakåt kullerbytta Nattis blev bra men jag kom för långt :(
Haha så jag landa på magen och verkligen fastnade i snön!
Huvudet och benen stack upp inget annat. Och varje gång jag försökte trycka mig uppåt så åkte jag ner.
Herre gud vad vi skrattade!
Och Nathalie bara skrek på hjälp, haha
Men tillslut kom hon och räddade mig, tog rätt lång tid eftersom snön ramlade ner på mig hela tiden så jag var verkligen begravd.
Sen kom vi hem checka Let's dance och sedan åkte vi pulka! Ja vet alla 16 åringar brukar åka pulka på fredagar!
Ja sen gick vi in och kollade " the holliday " rawr på snyggingen säger jag bara!
gurr
Nu är jag hemma och i dag ska jag bara ta det lugnt blir nog melodifestivalen i kväll"!
Adios

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så jättemycket! :)

2010-02-27 @ 13:25:07
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0