hemma igen

Hallådär!
Nu kan jag blogga.
Har ju sovit hos Lisa i två nätter, jätte mysigt har det varit!
I går var vi barnvakter och i förrgår var vi ju i THN med Sofia, mycket tevligt det med !
Hahahah i går när vi var på väg till dom vi skulle passa var det så mycket snö så vi ramlade minst 700 ggr eller något! och Lisa drunknade nästan i snön.
Tillslut blev vi väldigt trötta och vi var väldigt tidiga så vi satt oss ner i skogen, hahaha och då drar Lisa fram min data och börjar spela sims;o haha den bruden vet hur man underhåller! Har inte skrattat så mycket på länge.
Sen var vi då barnvakter vilket var väldigt kul, vi var ute och lekte, spela twister kolla madicken och massa mer.
Och sen kom två byggarbetare in också, man bara yes lixom! hahahha!.
Ja nu ska jag inte skriva mer detta blir ju bara en smörja.
Eller jo förresten! jag tror jag vill göra slingor;O

Dåliga bilder!
Men måndagen inköp:a

Mycket snyggare egentligen!
Hood: Ginatricot 249:-


Ful/söt skjorta.
Pondus: 25:-
Var slutspurt så var hur billgigt som helst, skule egentligenkost 399:-
.

Ja  i dag blir det en slappdag hemma, ska försöka hitta några bra filmer jag kan kolla på senare.

Skriver senare adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0