plugg plugg och åter plugg!

Hemma från träningen nu!
Det var grymt skönt idag!
Tränade mage och rygg och senare lite teknig.
och kan säga att mina knän gör piss ont!
Ska nog till en läkare med dom snart ja!
Hmm ah ska plugga lite nu och o en timma svarar jag på frågorna så passa på!
Sen vill jag också säga att ja inte gillar SO nu, det är bara kul när man diskuterar men när man ska läsa usch vad tråkigt det är då! Det är ju så mycket ord och länder och huller om buller hit och dit!
Haha men mina betyg ska höjas så jag ska pressa ansiktet i boken och läsa!
Och senare blir det så klart paradise hotel!
Tummen ner för att läsa detta, tur att det bara är tre sidor iaf(:
Adios

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Allt bra med dig idag ? :)

2010-01-25 @ 20:31:33
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0