Hej då utväxt!

hallå där:D
I dag var första fredagen med det nya schemat, lite jobbigare om man säger så.
Sista lektionen var HKK där jag jobbade med Nathalie och Emma P.
Sen hade vi även eng där vi pratade om en film och gjorde lite rollspel haha lite kul om man säger så.
Sen svenska 2 ggr där vi gick i genom nationella prov.
Och Kemi, där vi hade vikarie så blev inte så mkt gjort.

Ja ha inte så mkt mer att säga om det som har hänt i dag, dagen har varit väldigt lugn i alla fall.
Senare ska jag hem till Nathalie, hon ska färga mitt hår, BYE BYE  utväxten !
Just det har skit ont i min hals också, jätte jobbigt och irriterande.

I morgon ska jag tävla.
I en liten tävling våran klubb har arrangerat det är inte världens roligaste men man får ju ställa upp endå.
Nu ska jag kika runt lite på datorn.
Puss

Kommentarer
Postat av: alexadnraa

sv; inte fula:)

2010-01-29 @ 18:55:05
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

ahh ok :D har föresten en liten lek nu igen på bloggen om du är intresserad. Hoppas du får en fin helg föresten :D

2010-01-29 @ 21:19:09
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0