ajajaj.

Dålig bloggning i dag.
Becca följde med hem efter skolan, och sedan tränade vi.
Ja fixade ju designen nu, den får duga så länge så fixar jag bättre senare.
Hmm skolan i dag var helt okej!
Förutom gympan, där allt bara gick kasst. haha.
Ja först ramlade jag, sen slänger koffa en sak i ansiktet på mig! och skjuter massa bollar på mej med.
Sen när jag ska vara tuff och skjuta bollen ( med topsen, ah som innebany nästan)
då missar jag bollen! och har fullt fart så sträckt axeln också, aj vad ont det gör! ja hoppas min lärare såg att jag kämpade i alla fall:)

I morgon är det netionella, spännande.
Nu ska jag lägga mig och titta på spårlöst som börjar snart.

Kanske bättr bloggning i morgon, om jag inte åker upp till THN.

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0